sportlovet slut, & jag är sjuk...

hejsan tjolahoppsan :)
nu är sportlovet slut dårå :/ men det är juh
snart påsklov, så det är bara att börja räkna ner till det :)
sportlovet har iaf vart ganska bra, tog det lugnt måndag tisdag,
på tisdagkvällen kolla ja på sommaren med göran, men jag va typ
sjuk så, haha... sen på onsdagen så kom malin till mej, å sov här
och sen på torsdagen så åkte vi till dalarna, vär där ända till söndagen,
men jag va helt off, för jag va sjuk, USCH!! men de va kul ändå,
fast jag sov typ hela tiden ;k menmen... idag var det juh skola, men
jag va hemma, är typ fortfarande sjuk och orkar inte göra ngt så, ska
va hemma imorogn med, men det blir nog skola på onsdag ;p
nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det tv:n IGEN! haha den
har vart min ända vän idag hela dan! :)) pusshej sålänge <33


Kommentarer

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0