ska jag sy en egen klänning? :o

hejsan bloggen!
skoladagen idag gick faktist riktigt snabbt,
 skönt! på slutet av dagen hade vi
musikal, vi gick igenom vad vi skulle ha på
 oss och hur vi skulle va som personer
i musikalen, först så sa anders att jag,malin&elin
skulle ha nåra klännigar som redan
fanns, men sen sa han att vi skulle sy våra
egna klännigar, så vi ska få beställa tyg
och välja allt själv typ, kul men sjukt svårt,
för jag är typ sämst på att sy, haha!!
men det är bara att önska mej själv lycka till.
Sen efter skolan så gicka jag direkt till
sporthallen med Linnéa, gymnastik från 4 - halv6,
 det gick ganska bra iaf, och sen jag
kom hem så har jag bara hunnit käkat och
 kikat på halv åtta hos mej, nu blir det en
lång varm dusch! gud va skönt :') vi hörs väll
imorgon, om ja orkar skriva då, puss<3


Kommentarer

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0