jag har förlorat en timme!!

hejsan bloggen!
vaknade runt tolv, men då var alla klockor omställda så
egentligen var klockan bara elva ju, jag hatar verkligen när man
ska flytta fram klockan en hel jävla timme -.-' haha men sånt är livet...
nu sitter jag och äter två sjukt stora rostade mackor med smör och marmelad,
haha så himla gott verkligen!! men usch på den här dagen, måste plugga kemi
och jag fattar verkligen ingenting!! växlar mellan kemiboken och min älskade
twilight bok, den är så bra! längtar tills jag får hem alla fyra! :) men nu ska
jag fortsätta med att ha en tråkig dag... mitt liv börjar på onsdag när proven
är slut, vi hörs väll senare under dagen, om jag inte har dött av tråkighet!


Kommentarer

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0