i'm back!

hallojsan! :)
jag ska börja blogga igen nu!
så jag börjar snacka om vädret ;) det suger verkligen!! jag hatar regn...
fast nej jag HATAR inte regn, det är ganska mysigt (a) för då kan man
kolla film en hel dag utan att få dåligt samvete för att man inte är ute ;)

fast sommarlovet inte har varit sålänge så har det ändå hänt mkt skoj!
shoppat i e-tuna, solat i skillinge, filmkvällar och massa mer! den
här sommaren kommer bli grym! vi har planerat att göra massor
med kul saker!! hoppas det blir av bara (y) HAHA! jag lägger in
bilder snart på vad jag handlade ;) så vi hörs.... PUUUUUUUUSS


Kommentarer

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0