@home

riktigt niice att vara hemma igen ;)
haha har saknat min dator ;) & jag är grymt
hungrig! ;o men ska käka snart! tack för det! :)

skolan idag var riktigt seg, det sög på ullvi ;s
skolmaten var skitäcklig! och efter det var det
bad, jippie! elr? haha vi skulle trampa vatten i 18 min
och flyta lika länge ;) det sög!! men efter det så drog
jag hem till belinda, haha så jävla klockrent när vi stod
inne på pressbyrån för hon skulle fylla på sitt busskort,

Belinda - Där kommer vår buss...
Jag - Kommer den inte att åka?
Belinda - Joo...
Vi tittar på varandra och sen får vi typ springa
dit ;) aa det var iaf väldigt kul! :))

hemma hos henne tog vi de typ lugnt,
köpte massa godis på hemköp oxå! ;)
sen satt jag och spelade massa muppspel ;K
 
men nu ska jag ner och käka! :) puss <3


Kommentarer

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0