2010 - nytt år, nya möjligheter!

hejsan på er ;)
riktigt seg dag har det varit idag!!
gick och la mej runt 3-4 igår, kommer inte ihåg (a)
men sen blev jag väckt typ 12 av att sandra ringde,
så hon och ante kom hit, och sen kom johannes,
så vi har setat och nördat Mario på Wii hela dagen ;)
riktigt skoj!! men nu ska jag nog lägga mej och sova i 
några timmar ;) och sen ikväll är det juh bonde söker fru! ;)
haha, aa jag tar en bloggpaus nu igen ;) bloggar sen innan skolan
börjar, nu ska jag fan ha LOV! inte sitta vi datorn hela jävla dagen
som vissa andra som uppdaterar sin blogg 24/7!! puss hej tvtab :)<3 


Kommentarer

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0