sorry för väldigt dålig uppdate ;(

hejsan bloggen! ;D
aa jag vet att jag inte har bloggat på väldigt länge, men har
inte haft ngt att skriva om typ, men jag lovar att snart kommer
jag att börja blogga mer igen ;) typ om en vecka elr nå :))

men btw, idag var det romme med skolan! och shit va kul det va,
det var roligast efter att vi hade käkat för då åkte vi med alla killar
oxå, haha jag typ failade hela tiden, typ ramla vid liftarna & så men
vafan, haha ;k aa och ja måste säga att jag och bäre var grymma på
att åka ;) haha xD och på vägen hem så skrek alla hela tiden böghög,
haha det var rätt skönt när man fick ligga underst xD shiet va ont de gjorde ;o
aa men tack alla för en jävligt rolig dag iaf!! :))<33


Kommentarer

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0