spex :))

haha shit va kul det va att ha spex, alla var sjukt fula :)
särskilt vår klass ;o vi såg fan ut som muppar ;) jag
lägger in bilder lite senare ;) haha men när vi skulle
välja bild så ville alla ha 9an, jag såg typ ut som en fjortis
elr nå på den, men who cares? ;) och sen när ja kom
hem så hade min klänning kommit! :) den var visst
ljusrosa, men jag tkr den va fin så det gör inget!! :)
och nu ska jag sätta mej och plugga, haha fast jag har
tappat bort hela planeringen ;( men det går nog endå ;)
vi hörs :)<33
update: hade fått rätt klänning men den var jätte olik
mot den som jag såg på internet, men är nöjd ändå! :)


Kommentarer

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0