no face! ;O

hejsan hoppsan!
dagen idag har faktist varit bra! vaknade juh runt tolv och tog det ganska så
lugnt fram tills typ halv fyra, för då hade jag träning och det var riktigt skönt!
haha kände att det var bra och röra på sej lite (a) och när jag kom hem sen så
hann jag typ bara äta och kolla lite på tv innan jag åkte hem till maja, först
så var bara jag, maja&amanda där men sen kom anna&sofie och sen kom
malin, vi typ gjorde inte så mkt, satt och pratade och ringde runt till massa
folk, haha men det var kul ändå, alla var typ trötta så! ;) sen när vi skulle hem
så åkte maja moppe för första gången, och hon var juh såklart kungen på de!


jag, sofie&maja

suddade ansiktena,  annar får alla bara damp så  :*


Kommentarer

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0