hos malin! :)

hejsan hoppsan!
sitter hemma hos malin! vi kom typ nyss hem från e-tuna.. vi köpte
typ chips och kaffepulver (a) men roligt vare iaf, snart ska vi iaf
käka tacos <3 och sen får vi se om vi drar upp till marknaden en stund,
just nu har jag sjukt ont i huvudet, men men jag överlever :) btw så tror
jag att becky är påväg till kreta just nu! asså shit... hoppas duhar det bra!!
själv så längtar jag som fan till värmen! vädret här hemma i sverige suger
ju bajselr nå, just nu tillexempel så regnar det och är skitkallt! men men :)




typ över ett år gamla bilder på mej och malin, jag vet att ni gillart! (y)


Kommentarer

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0