tisdag,

hej bloggen!
jag har tagit bort alla inlägg för att dom sög, fatta
fan inte vad jag skrev om, haha... men iallafall,
mitt namn på bloggen i know det är konstigt men
man skulle juh ha ngt namm så jag tog bara nått
som dök upp i huvudet (:
och vad gäller designen så ska jag fixa den snart,
jag lovar!! den är ruskigt ful just nu, men jag fixar
den så fort jag får tid!

btw, idag har jag inte gjort så mkt, var hemma från
skolan för att jag var typ sjuk, så jag låg i sängen och
kolla film, det är alltid lika soft!! sen på kvällen så
har jag setat vid datorn och kollat runt på kläder,
finns mkt man vill ha, jag har inte hunnit handlat
för barnbidraget som kom den här månaden heller,
jag får se när jag har tid med det, men snart måste
det bli, känner att jag behöver lite höstkläder att
fylla garderoben med! det har juh kommit in mkt
nya kläder i affärena!


funderar på några jeans ngn cardigan elr tjocktröja, men jag får se
vad det blir när jag åker in och handlar, blir nog en sväng in till e-town
ngn gång snart hoppas jag!

men nu ska jag nog hoppa in i duschen och sen blir det nog en kväll
vid tv:n, det är juh om hon åttlingsmamman ikväll, kanske blir att
kolla på det, och om det blir tråkigt så får jag väll sätta på en film!

Kommentarer

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0