pj-stilen, inte okej??

vill bara skriva om en sak, pj-stilen, det jag skriver är vad jag tycker
och andra får tycka som dom vill, men tofsar på benen? jag förstår inte
grejen med det, en elr två tofsar på benet är väll okej, men lixom när
folk börjar ha massor, det ser verkligen dumt ut tycker jag (:
jag förstår inte varför man ska ha så? (: haha, men det är väll
bra om folk har en egen stil som dom tkr om men, så ett tips
till alla killar, lämna syrrans toffsar hemma (:
och jag förstår verkligen inte när tjejer har så, på vissa kan
det väll vara snyggt, men när man börjar ha typ tofsar i olika färger??
ska man ha så ska de va svarta tkr jag, men det är vad jag tycker!
pusspåer"! (:


Kommentarer
Postat av: belinda

men nej erica sluta dissa mina snoddar!:o

dummis;* <33

2009-09-14 @ 17:34:40
URL: http://kkung.webblogg.se/
Postat av: bizz

det är så ult. :)

2009-09-14 @ 20:44:04

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0