onsdag,

hej bloggen,
idag har det varit en ganska lugn dag, blev skola idag
eftersom jag har blivit frisk! fast det är juh inte helt fel
att ligga i sängen hela dagen som man gör när man är sjuk,
men skola blev det, men som tur var så är det onsdag idag,
onsdagar = korta skoldagar, och det gillas! så jag hade bara
teknik, mattediagnos (gick sämst) religion sen idrott och sen
hem, men såklart så ösregnade det när jag skulle hem!!
usch, men jag åkte upp till Madde, så nu är jag hundvakt åt
Malte (: vi har vart ute på promenad, sen så gick jag till
ica och köpte nudlar och godis, nyttigt jag vet! (:
och efter att ha tryckt i mej det så känner jag mej
ganska så mätt!! haha och nu ska jag plugga,
måste skriva om någon sorts cancer till biologin,
och sen skriva om nån jävla gud till hinduismen i
religionen :'( shit va trååk!! skulle ha gjort det på lektionen
idag egentligen, men jag orkade inte -.-' så då får jag
göra det nu istället :/
sen efter det blir det nog hem och städa lite, my room
looks like hell!!
jag bloggar senare ikväll...
något bra på tv ikväll?? (a)

Kommentarer

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0