ny design bitches! :)

hello blue:)

blå design nu för min del, har nåra saker kvar att göra, men vad 
tycks? (: ska ha blått nu ett tag, tröttnade på rosa -.- '
Men det funkade tack och lov att ändra design
på mammi och pappis dator:) min dator
har nog fått svininfluensan elr nått: / haha
men det blir nog inget mer bloggande för mej ikväll,
ny uppdatering imorgon igen! :) Ha en bra kväll! :)
och kom ihåg att rösta på veckans blogg!

tack för all hjälp Malin, headern blev juh snygg! (:
haha, elr var det verkligen så? x'D mig själv
som bakgrund (a) men jag vet att den är grym!
och tack belinda för att du hjälpte till när datorn lagga!


Kommentarer

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0