kvällsinlägg,

hej bloggen!
som ni ser så är den väldigt grön! men jag ska nog fixa det
imorgon, ska ha grön och blå men mkt ljusare nyanser!
men skit samma...

idag efter jag kom hem från madde&malte så satt jag mig
direkt vid datorn, lyssna  musik och tog det lugnt, det blir
nog att tillbringa resten av kvällen framför den här dumburken (:
sen ska jag ta en varm dusch! det är juh så jävla skönt! (:
funderar även på att fixa naglarna ngn gån men jag har inte
tagit mej tid, orkar fan inte det ikväll! åå justia, måste plasta
in min jäkla mattebok, man var tvungen att göra det tills imorgon :/
aja jag får väll göra det då :/

och så har jag tappat bort min usb-kabel igen, så kan inte ladda
över bilderna till datorn, men hittar väll den på fredag när jag städar (:
men nu måste jag fixa klart med allt, om jag ska hinna komma
i säng innan tolv, haha idag måste jag verkligen hinna sova innan tolv!
man mår juh som ett russin om man inte sover! (:
Pussgodnatt! <3



Kommentarer

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0