hissar&dissar



sovmorgon

asså det är verkligen så himla skönt! att ligga i sängen hela morgonen
under täcket och bara sova, sen om det är höst/vinter och det är kallt ute,
då är det ännu skönare! och nu när det börjar bli mörkt ute så sover man så
jäkla bra! och när man är sjuk så är det ännu skönare, då kan man juh
ligga i sängen en hel dag och bara tare lugnt, det kallar jag soft!

spotify

det är verkligen det bästa sättet att lyssna på musik, man kan söka
på typ vad som helst och det hittar massor med låtar!


hösten

många tycker att hösten är kall, regning och blåsig, den är ju det
men det finns mkt bra saker med hösten, höstkläder, det är skönt
att efter sommaren börja handla lite varma och snygga kläder!
och höstlov, det är ockås ganska så nice!



läxor/prov

det är verkligen det värsta jag vet! det är ju rätt kul att sätta sig och
plugga när man kommer hem, ehh nej! verkligen inte, och i vissa ämnen
så har vi typ två läxor varenda vecka :/ och snart börjar väll alla prov komma,
det är riktigt skönt att det är sista året innan gymnasiet! känns ju rätt värt att gå nian,

åka moppe till skolan

det är väll skönt att kunna åka så man är i skolan tills man börjar och så, men om det
typ regnar så blir man jätte blöt! och då står typ håret åt tvåtusen olika håll och det ser ut
som ett fågelbo elr nått hela dagen, bad hair day varje dag!!

lockigt hår

på vissa är det verkligen jätte fint med lockigt hår, men absolut inte på mej! så jag plattar
håret varje dag, men om jag går ut och typ en regndroppe nuddar mitt hår så får jag
värsta locken på ett ställe, och då ser det ut som en stig helmer elr nått! x'D
och det är jätte fult!! så usch på lockigt hår! ni som har rakt hår, be happy!





Kommentarer

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0