höst!

hej bloggen!
nu är jag äntligen klar med nya desigen, det blev svart!
och nu lovar jag att jag kommer ha den här ett tag, (:

jag har nyss käkat, det var gott!! nu ska jag fixa lite
mer med bloggen och sen blir det nog att se på tv,
haha som vanligt, men jag måste plugga tyska också!
har läxa på typ tvåtusen jävla modala hjälpverb till imorogn,
vafan är det lixom!? ): usch för läxor...

men iallafall, jag hittade juh min usb-kabel så jag lägger
in lite bilder från helgen, tog dom när jag var i Dalarna!
haha inte så fina kanske, men jag tkr det är kul att ta
typ "höstbilder" (:
pusshej!! 













Kommentarer

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0