hissar&dissar

hej bloggen, jag slänger in en hissar&dissar lista!




korta skoldagar

det är verkligen den bästa som finns,
eller bäst av alls är väll att inte vara i skolan
alls, men om man måste de så är det riktigt nice
att sluta tidigt, då har man hela dan på sej att göra
typ vad man vill, det gillas verkligen, mer korta dagar!!


idol 2009

det är verkligen så himla roligt! haha särskilt när
folk gör bort sej! (: kollar nästan aldrig när det
är finaler på fredagar, det ända som är kul är i början!


andraavenyn

världens bästa serie! den är så sjukt bra!
jag är typ nörd och har sett varje avsnitt!






långa lektioner

vi har typ 95 minuter långa lektioner, det gillas
inte, det är verkligen så himla segt! man pallar verkligen
inte med det, fattar inte rektorn det elr? :/



piercingar som blir infekterade

min navelpiercing har typ blivit det, nu håller den
på att läker tror jag, men det suger när det händer!!


städa

jag hatar verkligen att städa, det värsta är
att typ dammsuga, damma osv, usch,
och det blir juh stökigt på typ en dag! :(








Kommentarer

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0