hissar&dissar



studiedag

riktigt nice att vara ledig!!
man borde vara ledig varje fredag juh! (:


ebba grön

älskar deras musik (a)


min navelpiercing!

min navelpiercing har läkt! fan va skönt (:






kändisdjungeln



asså vafan är det för jävla skitprogram?
bara b-kändisar! typ hon som spelade pippi långstrump,
bara en gammal kärring? asså programet är typ en parodi på
robinsson, pinsamt av tv4!!



reklam

det är typ det värsta som finns i hela världen!
både på radio och tv, det suger!!



skitsnack

hatar skitsnack! det säger väll allt?


Kommentarer
Postat av: Sassa

Kändisdjungeln är så jävla fejkat! man ser långa vägar att det är inspelat i en studio dessutom. jag avskyr verkligen det programmet. det jag stör mig mest på är att de verkligen LJUGER och lägger in notiser som "live - malaysia 03:36". det är så GRYMT jävla DÅLIGT!

2009-09-18 @ 14:39:44
URL: http://www.myspace.com/sassasolo

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0