fredagsmys,

hej bloggen!
jag har städat klart, det är riktigt nice att ha det gjort!
ikväll blir det nog att kolla film, tror jag ska kolla på Brokeback Mountain,
Ennis Del Mar (Ledger) möter Jack Twist (Gyllenhaal) när de 1963 vaktar får på Brokeback Mountain. De inleder ett förhållande, men skiljs åt efter att arbetet har avslutats. När de träffas fyra år senare önskar de fortsätta träffas, trots att båda är gifta på var sitt håll. Men Jacks önskan ser inte ut som Ennis önskan.



den verkar väll sådär, får se om jag kollar hela, haha jag <3 gayfilm! (a)
men jag har laddat upp med chips&godis, så det blir nog mysigt!!


Kommentarer

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0