:'(

en månad sen, tiden går så fort! jag fattar inte att du är borta!
för varje dag som går så kommer jag mer och mer på hur mkt jag saknar
dej, varje dag så tänker jag på dej, undrar vart du är och hur du mår?
jag glömmer att du är borta, jag tror att du ska sitta hemma hos dej, när
telefonen ringer så tror jag att det är du! jag saknar dej så otroligt mkt!
nu när du är borta så förstår jag hur mkt du har betytt för mig! <3
farfar du är älskad och saknad! sov gott! <3 :'(


declan galbraith - tears in heaven


declan galbraith - an angel


Kommentarer
Postat av: Bizz

i'll stad by you <3

2009-09-17 @ 21:20:31

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0