dålig uppdatering idag :/

godnatt bloggen! :)
jag kom nyss hem från elin :)
dagen började med att jag och elin åkte till arboga,
sen kom anna,fanny och malin :) vi kolla hockey! sen
så drog ja hem till elin, vi gick till skillingeaffär´n och köpte
godis ;k sen kom malin och anna, riktigt kul vare! jag
och malin åkte till ok på hennes moppe och köpte cola,
currymacka och festis :) puss på dagen"! jag älskar er <33
















kanske räcker med bilder ;k
ska bara berätta att jag har ätit pizza nu! :)
jag har tjatat hela dagen om det :)
och sabine fyller år idag, så kan
alla anteckna det? puss godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste göras om helt enklet!! :)<3

2009-09-27 @ 08:46:08
URL: http://eelinsvardag.devote.se

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0