back to school,

hej bloggen!
dagen har väll varit okej, ganska seg dag tkr jag,
vi hade asmånga lektioner, jag kan säga att det var
ganska så nice att vara sjuk förra måndagen ;k
men nu är iaf skoldagen slut, haha sista lektionen sa
våran lärare bara åt oss att gå, för hon var så jävla
sur på oss ;p haha,
men nu blir det nog att ta det lugnt idag, orkar nog
inte plugga, asså jag har verkligen inte kommit in i
skolrutinerna än (a) man orkar ju verkligen inte plugga!
usch, men nu ska jag käka ngt tror jag, men bloggar sen!

 
dagens outfit, linne jc, tröja från Korsika och jeansleggings vila,


Kommentarer
Postat av: belinda

shit va pördey du är!

thihi

2009-09-07 @ 16:15:36
URL: http://kkung.webblogg.se/

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0