sammanfattning av helgen :*

hej bloggen!
nu ska jag berätta om allt som hänt i helgen :)
i fredags så åkte jag till malin, sen blev det
att jag sov där, vi kollade idol, åt BEN&JERRY'S, det är grymt
gott! sen kollade vi iaf på smala sussie, fäst vid dej och första
gången suger... sen typ somnade vi vid 4, på morgonen, elr typ kl2,
haha så kollade vi på JUNO, sen gick vi upp och käka frulle! NUDLAR:)
sen typ tog vi lite kort, åkter till sporthallen och kika innebandy och
sen till ishallen och kolla hockey :) efter det så åkte vi hem, då kollade vi på
ngn film som jag glömt va den hette x'D haha men sen kom nina iaf!:)
och då gjorde vi massa roliga filmer, haha grymt kul!! aa och sen kollade
vi på film IGEN, another gaymovie, alltid lika rolig! aa och sen så skulle vi
bestämma vem som skulle få sova i soffan, men det slutade med att jag sov
i sängen själv och dom i soffan :) haha, och såklart så somnade jag först, och då
skrev dom KUK i min panna med ett läppstift x'D haha, aa nu orkar jag
inte berätta mer! men det var grymt kul iaf!! älskar er<33


men btw, gissa vad jag ska göra imorgon? :)
jag längtar som fan!! :)




Kommentarer

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0