idol snart :) ♥♥

ngn mer än jag som ska kika på idol ikväll? :)
har ni hört om idol "kärleksparet"? :)
det är tove&niklas (: haha jag tkr niklas
är skitful x'D elr han är dålig iaf! :P
haha fast tove säger att dom bara är
riktigt riktigt bra kompisar, men de får man
väll reda på mer om sen :) haha
aa nu sitter jag här iaf och har nyss käkat,
går juh på diet, så jag åt bara typ 2kg
lasange och nu äter jag Pringles :) så
jävla gott! hihi, jag skulle fan aldrig
kunna banta :) men det är bara för
att jag är så jävla grym!! typ dessie&
kisse, dom fejkar juh bara att dom bantar,
så jävla töntigt :) hihi
aa men kom ihåg att anmäla er till tävlingen!!
pusspuss♥♥


Kommentarer

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0