filmkväll :)

hejsan alla :)

nu sitter jag nere i soffan med bärbara datan,
 min dator blev så jävla seg :( den typ laggade satan :S
 så jag satt mej här istället :) nu ska jag kolla film - se upp för dårana!
 haha gammal film men den är ganska bra tkr jag,
var iaf längsen jag såg den ;k snart ska jag äta,
 mamma har gjort någon paj åt mej! :)
det blev inget städande elr pluggande idag, får se
hur det blir imorogn med det :) måste nog städa iaf,
haha jag försökte göra kemiläxan men jag fattade verkligen ingenting :)
aja nu ska jag kolla på filmen :) hoppas ni får en trevlig
kväll alla :* puss!!


Kommentarer
Postat av: Bittaa

tyst nu pappa konentrerar sej!

ajmakaram! sill & potatis!

2009-10-03 @ 20:11:48

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0