vem i klassen?

Är snyggast: av killarna? haha ingen aning ;p
Är sämst på matte: jag!
Är de flesta lärarnas favoritelev(elever): elin (:
Är bäst på musik: elin,malin&andreas
Är smartast: jag :)
Har bäst humor: bitta helt klart! :D
Verkar vara i trotsåldern: Belinda!
Ser ut att vara mest deprimerad: ?
Har roligast röst: ?
Är klantigast: Malin<3
Har snyggast klädstil: många
Känner du minst: bella&kajsa
Är mest omtänksam: linda&becky
Betyder mycket för dig: beky,belinda,malin&bitta
Saknar du att umgås med: bitta<3
Verka vara mest bortskämd: bitta (y)
Är mest irriterande: det vet nog alla :)
Är roligast: bitta&malin
Borde bli pilot: haha va??
Skrattar mest: malin<3
Uppskattar du: alla typ ;)
Är mest cool: balle kanske? ;p
Är sportigast: anna,elin&malin
Är lite borta: malinbby ;)<3
Är en läsluus: elin? :)<3
Hade du velat byta liv med en i klassen för en dag: ingen ;k
Spelar hockey: ingen
Har blondt hår: elin&bitta
Skolkar mest: bitta kanske :) men det är för att hon är bättre än alla andra :)<3
Pratar mest: det är nog jag :)
Är mest datanörd: vene
Är oftast brunast efter sommarlovet: marcus, haha och malin :)
Är mest onormal: belina :) haha sk :)
Är mest biff: ingen :(
Är singel: alla utom bitta,balle&anna?
Spelar innebandy: elin,malin,anna
Är smalast: ingen aning ;p
Är tjockast: inga tjockisar här!
Har längst hår: anna,malin&kajsa?
Är kortast: okej det är inte jag! (: anna är faktist kortare! anteckna det!
Är längst: typ dennis&rikard
Gråter mest: hur ska jag veta?
Har färgat hår: typ alla
Har coolast för- och efternamn: håller med belinda ;k rävsåg :) hihi
Bor närmast dig (dom tre närmaste): malin,anna&elin
Spelar fotboll: ingen tror jag ;p
Är mest "emo": haha ingen tror jag ;p
Är mest "fjortis": malin&belinda :)<3
Är mest '' bitchig'': aa det är du belinda :)
Äter mest: jag :'(
Röker eller snusar: balle,linda

Kommentarer
Postat av: bitta

thaha, ily :* <3

2009-11-16 @ 05:43:44

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0