skola imorgon :'(

mm kul att höstlovet är slut nu då :(
och det blir typ mörkt utomhus klockan 4 typ :(
haha jag och becky var juh på hockey igår, riktigt skoj :)
fast vi gjorde juh kanske bort oss lite där i början, haha
eller va säger du becky? tur att vi är så viga x'D
aa matchen slutade 14-2 till leksand, hmm...
aa imorogn vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på,
kanske umgås med malin bby efter skolan! :)
men nu måste jag plugga, har tydligen kemi&biologi
prov imorgon :O det gillas absolut inte :(
nu ska jag hoppa in i duschen, lägger upp
alla som ska vara med i månadensblogg sen
så att ni kan rösta :)<3






Kommentarer

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0