den här rubriken är grym ;k

hej bloggen :)
aa vet att det var ett tag sen jag skrev men :P haha
aa iaf livet rullar på, haha händer typ inget spec ;)
men iaf, imorgon har jag sovmorgon! suck on that! ;k
börjar nio och slutar ett :) haha :) aa efter skolan
ska jag hem till malte (en hund) haha och gå ut
med honom och sen måste jag plugga (a) har prov
på hela jävla kina grejen på fredag, mm rätt kul ?
eller? aa iaf :P kanske kommer börja lägga in lite
mer dagens outfit bilder osv sen när jag fixat med usb-kabeln
till min nya mobil ;k men nu ska ja hoppas in i duschen
och sen sova! puss på er bby's <33


Kommentarer
Postat av: belinda ofc

när kommer månadens blogg;-)?

2009-11-12 @ 16:28:27
URL: http://belindaandersson.blogg.se/

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0