ullared ♥

hejsan bloggen! I'm back!
jag langar bilder från ullared :)

först åkte vi buss i typ 7 timmar :S

men sen var vi äntligen framme (:


malin på väg in :)♥


oohh sexyy :* eller?


wc fresh, haha 3 för 10:-


malin steker :)♥


ehh aa okej? bilden säger väll allt? :)


ehh mm den bilden var juh *host* snygg ;)


ehh jag känner inte dom :) thihhi


♥älska♥


aa det blev juh ganska många sånna där påsar x)


sötast i hela världen? :)


haha rätt låga klackar xD


va fint de va på kvällen :') ville inte hem :'( haha♥


haha lite av det jag handlade x)
aa det här får bli sista bilden :*
puss på ullared, jag lovar att dit ska jag igen! ♥♥


Kommentarer

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0