hissar&dissar



snart jullov
ganska så niice med lov, elr va säger ni? :)
jag längtar satan :) ba åå sovmorgon nästa (:


julklappar
alla älskar paket? behöver ja säga ngt mer?

ullared
bästa stället på hela jordklotet?
jag ska dit igen! alla borde åka dit! :)




folk som är grino 24/7!
aa ta det inte personligt någon, men sjukt
irriterande med folk som alltid ska vara sura
och säga ngn jävla bajskommentar så fort man
öppnar munnen, så sluta med de :) tack!

svininfluensan
haha bara jag som fortfarande inte tror att
den finns? ingen är lix sjuk längre ;o alla är bara lurade (y)


prov
behöver jag skriva nå mer? det SUGER!!

wannabe's
typ folk som säger saker som dom inte
äns gjort, typ aa den säger att den kom på
ngt fast den inte äns gjorde de, ja vet jag förklarar
typ helt värdelöst, men det får ni leva med :)


Kommentarer

anonyma kommentarer är bara omoget, kom ihåg det! :

whats your name bby?:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något kul!:

Trackback
RSS 2.0